Gnidningsløs handel giver tilfredse kunder

Efter elektronikkens blomstren er krigen om kunderne for alvor sat ind. Det er de små marginaler, der skiller bukkene fra fårene. De sidste årtier har givet virksomhederne helt nye muligheder og våben i hånd for at kapre markedsandele. Før var der ikke så meget at rykke med, når man i den gule fagbog reklamerede for sin virksomhed. I dag, hvor enhver virksomhed kan vise sin butik for allemand, er der alle muligheder for at gøre det godt og dermed score kunderne.

Et system, der samler din forretning
Teknologien er blevet udviklet med lynets hastighed, og de forskellige værktøjer er efterhånden blevet så specialiserede, at man står sig godt ved at vælge den rigtige partner. NaviPartner har mange års erfaring med at hjælpe virksomhederne med at præsenteres sig så godt som muligt på nettet. Med deres navipartner.dk/dynamics-365-business-central/ kan de strømline alle virksomhedens processer under et flot billede på kundens computerskærm. Når kunden klikker sig ind på virksomheden, ser de godt nok kun et enkelt billede. Men under dette billede kan der ligge utallige processer, der strømliner kundens gang gennem den virtuelle butik. Business Central er et ERP-system, der strømliner og automatiserer købsprocessen fra køb til levering.

Så enkelt er det
Med Microsofts Dynamics 365 Business Central kan NaviPartner hjælpe detailhandel og attraktioner med den nyeste teknologi indenfor e-handel, elektronisk dokumentudveksling, leverandørstyring, kundestyring samt lagerstyring. Er man ejer af et tivoli, så er det så enkelt, at kunden kan købe billetten hjemmefra, printe den og medbringe den til attraktionen. Alle de underliggende processer er ikke noget, kunden behøver at vide noget om. Det skal være enkelt og hurtigt. Det er på denne måde, at kunderne gladeligt køber billetter online igen. Hermed sparer attraktionen penge på medarbejdertimer samt print af billetter. Der er ikke noget at betænke sig på.